Online klantenportal
Als u retourzendingen heeft kunt u terecht in onze online klantenportal. In de portal kunt u RMA's aanmelden waarbij er automatisch een RMA nummer gegenereerd wordt. Ook kunt u de status van de RMA bijhouden in deze portal.
Als u retourzendingen heeft kunt u terecht in onze online klantenportal. In de portal kunt u RMA's aanmelden waarbij er automatisch een RMA nummer gegenereerd wordt. Ook kunt u de status van de RMA bijhouden in deze portal.
Onze reparatie afdeling heeft de beschikking over Certified IPC specialist medewerkers (IPC 7711/IPC-7721 Rework and Repair of Electronic Assemblies certificaat). Dat wil zeggen dat deze mederwerkers op board niveau kunnen repareren. Een reparatie kan in de meeste gevallen door HPS zelf gerepareerd worden waardoor de doorlooptijd van een reparatie flink verkort wordt.
Wij garanderen voor onze producten een garantie periode voor minimaal 2 jaar. Bij DOA systemen binnen 1 week zullen wij het systeem of product omruilen voor een nieuw exemplaar. Mocht het systeem of product na die tijd defect raken kunt u contact opnemen met onze RMA afdeling voor een snelle en gedegen afhandeling van uw reparatie. Wij beschikken over een eigen reparatieafdeling waarbij we in bepaalde gevallen boards en/of systemen op component niveau kunnen repareren. Buiten de garantieperiode zullen we kijken of een systeem voordelig gerepareerd of vervangen kan worden.
Er zijn altijd bepaalde omstandigheden waar spoed een vereiste is met betrekking tot een reparatie van een systeem. Samen in overleg zijn er altijd mogelijkheden om u snel te kunnen helpen in elke situatie.
Naast gewone reparaties kunnen wij u ook helpen met het oplossen van dieper gelegen problemen met het gebruik van onze systemen. Door rechtstreekse contacten met de fabrikanten kunnen we u helpen om problemen in het gebruik van uw hardware in combinatie met onze systemen op te lossen. Een voorbeeld is een custom BIOS of het aanpassen van moederborden op component niveau.